Alla inlägg under maj 2012

Av linn - 27 maj 2012 00:50

Hej alla!

Loreen tog dommarna och alla i tv sofforna med storm!

Så sa dom när man fick veta att Loreen vunnit eurovision songcontest år 2012.

Av vad jag har hört så hade Danny chansen att få sjunga låten euphoria som Loreen nu van med, men hade blivit samma sak om Danny hade sjungit den? det tror inte jag.

Det är inte ofta man får chansen att säga att rätt låt van men det här året var det så.


Ps. Danny om du läser detta...  ta inte illa upp.  XD




Av linn - 10 maj 2012 19:24

Hej alla!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag.

Det har varit fullt upp liksom, så mycket i skolan med nationella proven.


Men iallafall...

Jag har fixat så att bilderna från halmstad har laddats över till datorn.

Här är dom.

           


Av linn - 2 maj 2012 21:17

Som vissa vet så älskar jag musik.

Jag lärde mig nyss set fire to the rain genom att söka på det på youtube.

Jag bestämt mig för att spela in med piano och sång när jag får tid över.

Jag älskar er,puss <33

Sov gott alla!



Av linn - 2 maj 2012 07:33

God morgon!

En väldigt fin start på morgonen.

Höra fåglarna kvittra, solljuset som skimtar bakom gardinen, och den härliga doften av blommor.

Det värkar som om det kommer att vara en ganska solig dag är i uppsala.

Hoppas att solen håller i sig bara, annars så blir det lite tråkigt.

Nej nu måste jag till skolan, ses ikväll alla.

 


Av linn - 1 maj 2012 20:25

Hej alla!

Jo det är så här...  jag gick igenom för att kolla vad jag har i läxa och upptäckte att jag har en musik läxa.

Vad jag ska göra i musik läxan är att skriva en egen låt.

Jag skulle värkligen uppskatta om ni kunde kommentera några förslag om hur man kan skriva en egen låt.

Jag har försökt ganska länge men kommer inte på något.

Ps. jag har max 3 veckors tid kvar.

   

Av linn - 1 maj 2012 19:00

Nu har jag äntligen kommit hem från den långa resan!

Snacka om jobbigt att sitta i en bil i 7-8 timmar.

Jag kom hem för typ 20 minuter sedan, det var ganska jobbigt att säga hejdå till en av mina bästaste bästisar.

Medans vi var i Rävinge som det heter så tog vi några bilder, här är några av dem.

Tyvär så kan jag inte ladda upp alla för jag har problem att ladda över dem till datorn.

Sarah, du är saknad här! <333

   

Av linn - 1 maj 2012 10:45

Hej alla!

Nu är jag påväg hem från den trevliga familjen jag sovit hos i 4 dagar.

Japp och nu ska jag bara sitta i bilen i åtta timmar.

Hoppas att vi slipper bilköer.

På vägen till huset som jag sov i så fick vi sitta i bilköer i två timmar, ush jag gillar inte stockholm på det sättet.

Och just det, gelen var god, det blev lite kvar av det som vi spillde ut. XD

Vi åt den till frukost.


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards