Alla inlägg under september 2012

Av linn - 23 september 2012 14:26

Hur kommer det sig att dem dära dåliga dagarna alltid måste finnas.

Man mår piss hela dagen och kan inte göra något åt saken.

Vissa gånger så sitter det kanske kvar i några dagar, en vecka eller till och med en månad.

Man frågar sig själv, vad är problemet?

Man sitter där och tänker en stund och kommer fram till… ingenting.

Sådana dagar har jag ofta.

Problemen kan gälla sina kompisar, sin största kärlek eller bara ett djur.

Men problemet sär fortfarande kvar.

För mig gäller det mina vänner.

Jag ringer och ringer men dem svarar inte, jag smsar och dem svarar inte, jag till och med går till deras hus och plingar på.

Efter att ha hållit på så i över ett år så ger man nästan upp hoppet!

Gör inte det!

Skaffa nya vänner och lev ditt liv!

Dem som inte bryr sig får skylla sig själva.

Det är dem som förlorar dig och inte du som förlorar dem.

Tänk på det bra, inte det dåliga och ge aldrig upp hoppet!

Ta vara på dagen, den kommer inte direkt tillbaka.

Det är i alla fall vad jag kommer att göra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards